poniedziałek, 3 września 2012

Moja pielęgnacja twarzy

Witam,dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami tym jak dbam o moją buzię, czyli o tym jakich kosmetyków używam do codziennej pielęgnacji mojej cery.

Dzień zaczynam zazwyczaj od przemycia twarzy tonikiem,lub gdy jest przetłuszczona po nocy najpierw myję ją żelem do mycia buzi bądź pianką




Płatki kosmetyczne z LIDL-a które naprawdę bardzo
lubię, tonik z Nivea który jest Ok,ale wolę tonik z Soraya
oraz pinka z Boots-a Simple Sensitive która jest ok,
 ale wolałabym użyć żelu z Soraya
Serum pod oczy z Biochemii Urody,
który jeszcze testuje,oraz żel pod oczy z 
Ziaji ze świetlikiem,który jest dobry 
ale ja nie przepadam za kosmetykami 
pod oczy w żelu.



 
Po oczyszczeniu twarzy czas na nawilżenie-ja używam do tego
kremu Nivea visage z odrobiną żelu hialuronowego z Biochemii Urody.
Olejek arganowy z Biochemii Urody zostawiam na wieczór
Troszkę podkładu...najbardziej lubię ten z
Estee Lauder Double Wear ale ten z 
BOURJOIS też jest Ok:)
Makijaż zaczynam od korektora 
firmy No7 z Boots-a który
nakładam pędzelkiem pod oczy
oraz na jakieś niedoskonałości:)
                   




Gdy mam dzień że buzia bardzo się przetłuszcza wtedy matuję ją pudrem w
kompakcie z MaxFactor-a ,troszkę bronzera z firmy Benefit "Hoola"
lub róż na poliki z AVON-u
Na rzęsy nakładam zawsze
tusz w kolorze czarnym
np.firmy SOAP&GLORY
którym jestem zachwycona:)                                       
 

Jeszcze tylko usteczka-błyszczyk np.
Loreal Glam Shine lub balsam do ust.


Wieczorem zmywam makijaż żelem lub pianką do mycia twarzy,jeśli makijaż jest mocny używam kosmetyków do demakijażu:

Mleczko do demakijażu Loreal, Krem Olay do demakijażu oczu
płyn No7 do demakijażu oczu.
Jeśli chodzi o te 3 produkty do demakijażu,to jeśli mam być szczera żaden z nich mi nie odpowiada :( Nie przepadam za kosmetykami do demakijażu które mają kremową lub oleistą konsystencje.Najbardziej lubię zmywać makijaż żelem do mycia twarzy:))
Po zmyciu makijażu,twarz przemywam tonikiem,następnie nakładam schłodzone serum pod oczy z Biochemii Urody,a na całą twarz żel hialuronowy w czystej postaci lub czasami olejek arganowy z Biochemii Urody:)

Tak własnie wygląda moja pielęgnacja twarzy.A jak to wygląda u Was? A może macie sposoby na mieszaną cerę?Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz