środa, 22 października 2014

Strój dla chłopca na specjalną okazję

Witam Was cieplutko. Juz od dosc długiego czasu zamierzałam napisać ten post ale zawsze"coś" stawało mi na przeszkodzie-zazwyczaj był to czas.
Dzisiaj mam chwilke i może jest to troche nie ta pora na taki post to pomyślałam że podzielę sie z Wami moim pomysłem na strój dla moich chłopaków który sobie "wymyśliłam" na wesele mojego brata:) Mimo iż uroczystość była w sierpniu to ja nad ubrankami dla moich dzieciaczków zastanawiałam się już chyba od stycznia i ostatecznie stało się tak,że ich strój był dużo ważniejszy niż mój( który w ostatecznosći kupiłam tydzień przed weselem).
A wiec gdy tak sobie myślałam w co by ich tu ubrać natrafiłam w internecie na strój "Małego Warszawiaka" :) Który strasznie mi się spodobał i decyzja zapadła. Gorzej było niestety z realizacją tego postanoiwienia bo nigdzie nie mogłam znaleść owych ubranek aby były w dwóch różnych rozmiarach ale takie same i jeszcze oczywiście w rozsądnej cenie. Nie sadziłam ze bedzie toi takie trudne. Po wielu próbach i konsultacjach z wieloma osobami ,postanowiułam wybrać się do krawcowej:) Pomysł bardzo się jej spodobał i zgodziła podjąc się wyzwanie mimo tego ze nigdy nie szyła niczego dla dzieci.
A oto efekt końcowy:)

Olivierek
Filipek
A tutaj razem :)

Z efektu byłam bardzo zadowolona:)
Pozdrawiam:)
-Marigoldpl-

wtorek, 8 lipca 2014

Troche wspomnien :)

Ostatnio tak wspominalismy sobie ostatnie tygodnie i postanowilismy w koncu podzielic sie tymi wspomnieniami z Wami:)
Zapraszam do filmiku o wyprawie do ZOO ;)
Pozdrawiam:)
-Marigold-

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Mini zakupy pielęgnacyjne

Witam dzisiaj chciałam wam pokazam kilka maseczek oraz peelingow do twarzy. Zakupionych całkiem niedawno. 
Korzystając z pobytu w Polsce chce przetestowac kilka maseczek oraz peelingow do twarzy. 
Moje ostanie połowy:
Jak widać zdecydowałam sie na początek na produkty z niższej polki cenowej, poniewaz uważam ze cena nie zawsze przekłada sie na jakość.
Ceny każdej saszetki nie przekraczały 2zl poniewaz udało mi sie kupic je w promocyjnych cenach w Rossmanie ;)

Aktualnie poszukuje maseczek które silnie regenerujące, usuwające oznaki zmęczenia i stresu, relaksujące i przywracające skórze szarej blask oraz oczyszczające;) troche tego jest ale ostatnio moja cera wydaje mi sie na bardzo zmęczona, szara i zestresowana;)
I tutaj mam prośbę do Was: czy moglibyście mi polecić jakieś maseczki ?
Pozdrawiam 
-Marigold-

sobota, 31 maja 2014

RECENZJA Bielenda Olejek do kąpieli i pod prysznic.

Uwielbiam dłuuugie relaksujące kapiele! A jesli mam już kosmetyk który mi umili ta kapiel to już poprostu niczego nie potrzebuje:)
Z taką myślą też zakupiłam Olejek do kąpieli firmy Bielenda z naturalnym afrodyzjakiem JOHIMBINA oraz piżmo i jaśmin.

Opis produktu na opakowaniu:

Rozpieść ciało i uwolnij zmysły kąpielą w niezwykłym olejku miłości. Pobudzający kolor i wyrafinowany zapach orzeźwia, dodaje energii, przywraca siły witalne, pobudza mikrokrążenie krwi, rozgrzewa emocjonalnie i dodaje pewności siebie. Kąpiel w olejku afrodyzjak wprowadzi Cię w romantyczny nastrój. 
Innowacyjna formuła olejku oraz bogactwo składników aktywnych delikatnie natłuszcza, nawilża i wygładza skórę, przywraca jej niezwykłą miękkość i jedwabistość – ciało emanuje świeżością, namiętnością i erotyzmem. Zapach długo utrzymuje się na skórze. Zawiera naturalny afrodyzjak Johimbina.

Skład: Aqua (Water ), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Glycerin, Parfum (Fragrance ), Corynanthe Yohimbe Bark Extract, Polysorbate-20, Citric Acid, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Linalool, Cl 17200 (Acid Red 33).


Olejek ma fantastyczny zapach, który działa na mnie relaksujaco- co za pewne pomaga w  wprowadzeniu do romantycznego nastroju obiecywanego przez producenta ;)
Podoba mi sie konsystencja produktu, która jest dość gęsta dzięki czemu jest to produkt wydajny.
Jesli chodzi o działanie myjace, to uważam ze jest takie jak każdego produktu przeznaczonego do tego celu. Natomiast działanie nawilzajace, które ma wyglądzic i nawilżać nasza skore- dla mnie nie jest wystarczające i musze użyć po kąpieli produktu nawilzajacego do ciała aczkolwiek nie jest tak ze nie posiada go w ogóle . Z pewnescia nawilzajace działanie olejku bedzie wystarczające dla osób które nie przepadają za balsamami i ciężkimi maslami oraz uczuciem " tłustej i śliskiej" skory. 

Podsumowując:
Produkt bardzo fajny, który spełnił moje oczekiwania- no moze oprócz jednego : zbyt małego nawilzenia, czego oczywiście sie nie spodziewałam :)
Olejek z pewnością zakupie raz jeszcze:) ocena 4'99/5 ;)

Pozdrawiam
-marigold-

Wycieczkowo...czyli marigold z rodzinką w Iwoniczu Zdroju

Witam cieplutko:) Dzisiaj przyszedł czas na wspomnienia z niedawnego pobytu mojego męzusia w Polsce tutaj u Nas:) Sebastian spedził z nami tydzien i był to naprawde rodzinny czas:) Staralismy sie go spedzic tylko w towarzystwie naszej czwóreczki:)
Byliśmy miedzy innymi na spacerku w Iwoniczu Zdroju. Miasteczko w którym naprawde można się wyciszyc i oderwac od codziennosci:)


Odwiedzilismy miedzy innymi pijalnie wód mineralnych i mielismy rowniez okazje skosztowac tych rarytasów...

A tutaj opis Starego Pałacu przy którym zastanawialiśmy się co to jest portyk :) Ja już wiem a wy?
Co to by była za wycieczka bez pamiątek? ;)

A nóz się sprawdzi? ;)

Kolejny magnesik na lodóweczkę:)

a tutaj traktorek który wybrał sobie Olcio na spółkę z Filipkiem ;)
To był bardzo udany dzien.Jesli chcecie dowiedziec sie wiecej jak go spedzilismy zapraszam na filmik
Pozdrawiam!
-Marigold-

czwartek, 29 maja 2014

Jabłuszko... Zbędny gadżet czy odkrycie w kuchni ?

Witam Was cieplutko mimo deszczowej pogody. Chciałam sie podzielić z Wami moim ostatnim odkryciem ;). 
Zakupiłam sobie przyrząd do dzielenia jabłuszka w 2 sekundy- żadne odkrycie bo takich kuchennych gadżetów jest juz mnostwo na rynku od jakiegoś czasu. Ja jednak zastanawiałam sie długo nad kupnem tego cudeńka- pomimo tego ze cena jest niska. 
Powtrzymywalo mnie kilka wątpliwości: " czy to naprawdę jest mi potrzebne? Czy nie jest to następny gadżet który marnuje czas? Czy będę tego używać czy tez skończy w szufladzie z innymi takimi cudenkami?"
Skusilam sie i zakupiłam za 7zl :) 
Jestem zadowolona i moge z czystym sumieniem polecić każdemu kto ma małe  dzieci, nie lubi jeść jabłek w tradycyjny sposob lub piecze czy gotuje z jabłkami.
Urządzenie jest bardzo proste w użyciu ;)
A co najważniejsze: oszczędza czas :)

Wystarczy na umyte i (jak kto woli) obrane jabłko,ustawic nasze cudeńko...
...odcisnąć w dół...
... I delektował sie naszym jabluszkiem :)

Smacznego życzy
-Marigold-

środa, 28 maja 2014

Biedronka & Rossman

Będąc na zakupach udało mi sie trafić na fajne kosmetyki w fajnych cenach i ofertach.
Kiedy byłam w Rossmanie zakupiłam masło do ciała z Bielendy w fajnej cenie (8,99zl) oraz w fajnej ofercie ponieważ dostałam gratis w postaci serum antycellulitowi także z tej firmy. Nie byl to przypadek ze trafiłam na taka ofertę ;) był to tak zwany zakup kontrolowany ;) po wcześniejszym przejrzeniu magazynu Skarb wydawanego przez Rossman, natrafilam na informacje o takiej właśnie ofercie :)
Oferta trwa od 23.05 do 8.06!

W Biedronce podczas zakupów trafiłam na mój ulubiony peeling do stop firmy bebeauty z naturalnym pumeksem za 2,99zl
Oraz żel peelingujacy do twarzy, rownież z tej samej firmy za ok. 5zl 
Udało mi sie rownież kupic coś dla moich dzieciaczków ;) chociaż powiedziałbym ze to zakup raczej dla mamy aby ułatwić życie ;)
Sa to chusteczki nawilzajace z Dada, w czteropaku oraz gratis pojemnik na te chusteczki zapobiegające wysuszaniu im:)

I tyle :) zakupy uważam za udane :) 
Pozdrawiam!
-Marigold-