poniedziałek, 10 września 2012

Małe zakupy z gratisem:)

Witam:) Niedawno zakupiłam sobie podkłam z L'oreal Lumi Magique (10,99 f ) i krem BB(9,90f) także z L'oreal.W Boots-ie akurat była promocja na kolorowe kosmetyki z firmy L'oreal:przy zakupie dowolnych kolorowych kosmetyków za min. 15 funtów był prezencik w postaci paczuszki z kosmetykami o łacznej wartości 25 funtów:) Bardzo się ucieszyłam z prezenciku:)



To własnie produkty które zakupiłam jak na razie
jestem zadowolona-oczywiście po porządnym
przetestowaniu napiszę co o nich sądzę:)

A tak się prezentuje pudełeczko które dostałam w prezencie:)

W zestawie był błyszczyk który był
dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych,
ja trafiłam na kolor nude który bardzo lubię:)

Eyeliner z którego również się ucieszyłam
ponieważ mój już się kończy:)
Ten jest w kolorze czarnym z drobinkami
brokatu-zobaczymy czy się sprawdzi:)

Zestaw lakierów do manicure w kolorowe wersji:)

Oraz próbki: kremu BB który zakupiłam w pełnej wersji oraz podkładu True Match
za którym ja nie przepadam,jest dla mnie za "ciężki"-kiedyś już sprawdziłam:/

A więc tak się prezentują moje małe zdobycze:) Po przetestowaniu oczywiście napiszę moje skromne zdanie na ich temat:)Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz