piątek, 14 września 2012

Mydło lubi zabawę....


Mydło lubi zabawę w chowanego pod wodą 
Każda taka zabawa jest wspaniałą przygodą 
Kiedy dobry ma humor to zamienia się w pianę 
A jak znajdzie gdzieś słomkę, puszcza bańki mydlane. 

Ref.: 
Mydło wszystko umyje, nawet uszy i szyję 
Mydło, mydło pachnące jak kwiatki na łące 

Mydło lubi kąpiele, kiedy woda gorąca 
Skacząc z ręki do ręki, złapie czasem zająca 
Lubi bawić się w berka, z gąbką chętnie gra w klasy 
I do wspólnej zabawy wciąga wszystkie brudasy. 

Pamiętacie tą piosenkę?Ja tak! Jak prawie każde dziecko,mój synuś uwielbia się kąpać!!I uwielbia zabawy w wodzie:)Oto kilka ujęć,które udało mi się uchwycić podczas jego kąpieli-nie było łatwo:))


A ku-ku!

Chyba mi woda do uszka wleciała:)

:)))

Bardzo lubię moje zabawki:)

1 komentarz: