sobota, 25 sierpnia 2012

Dzień Dobry :)

Dzień Dobry Wszystkim:)Czasami robiąc te same czynności,zastanawiam się jak to wygląda u Was?Czy też zaczynacie ranek od śniadanka-jeśli tak to co macie na ten najważniejszy posiłek dnia?A może zaczynacie od pysznej,aromatycznej kawki?A jak Wasze Maluchy?Jak wygląda ich poranek? U Nas zaczyna się tak:


Olivierek zaczyna od swojego pysznego mleczka...

Ja zaczynam zazwyczaj od miseczki płatów musli z mlekiem ,lub tak jak dzisiaj  kubkiem musli z orzechami,owocami,ziarnami i jogurcikiem naturalnym...pychotka!!!
Po śniadanku, oczywiście obowiązkowa czarna kawa-koniecznie parzona:)

Tak wygląda prawie każdy ranek od poniedziałku do soboty,bo w niedzielę już śniadanko wspólne w trójeczkę: Olivierek,tata i mama.W tedy zazwyczaj jest to kiełbaska na ciepło:)Pozdrawiam i miłego dnia życzę:*

2 komentarze:

  1. A u mnie wygląda to tak: zwykle śniadanie jem sama (mąż pracuje co drugą noc i nie mam sumienia go budzić po powrocie z pracy). Na śniadanko zwykle jednak chlebek z czymś (wędlinka, serek, jajecznica...) i herbata z cytryną. Przed ciążą piłam tylko zieloną herbatę, ale teraz mi nie smakuje. Trochę mi tego żal, bo wiem, że zielona jest zdrowsza. A potem ogarniam po śniadaniu, zalegam na kanapie (niestety, z zalecenia lekarza muszę dużo leżeć ) i przeglądam strony związane z ciążą, porodem i wyprawką dla niemowlaka. A potem już mąż wstaje i dzień dalej jakoś się kręci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój początek dnia bardzo mi przypomina mój własny,kiedy byłam w ciązy:)Gdy chodziłam do pracy to zawsze robiliśmy sobie z męzem jajecznicę i herbatkę z cytrynką:)A w ostatnim miesiącu ,który spędziłam już w domu,to po takim wspólnym śniadanku,mąż wychodził do pracy a ja zalegałam na kanapie,(aby śniadanko się uleżało:))i też serfowałam po necie w poszukiwaniu "ciężarnych tematów" Pozdrawiam:*

      Usuń