środa, 15 sierpnia 2012

Biochemia Urody...po raz pierwszy:)))

Witam Was ponownie,dzisiaj chciałabym się pochwalić moimi pierwszymi produktami z Biochemii Urody:))Przyjechały z Polski do mnie,oczywiście nie same:)Dzieki mojej kochanej koleżance która mi je dostarczyła.Już nie mogę się doczekać...jeszcze dziś wieczorem,gdy Olivierek będzie po kąpieli i pójdzie grzecznie spać,ja-mama-pobawię się w chemika:)
A oto produkty których  jestem już w posiadaniu:)   


Olej arganowy EKO
                          
Żel hialuronowy 1%

        
Serum na okolice
oczu i naczynka
                                                                                         
Cały komplecik:)

                              
Po roli chemika, będę robiła jako króliczek doświadczalny:)Napiszę jak się sprawiły te moje cudeńka:) Znikam:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz