sobota, 3 maja 2014

RECENZJA Bielenda Olejek do kąpieli i pod prysznic.

Uwielbiam dłuuugie relaksujące kapiele! A jesli mam już kosmetyk który mi umili ta kapiel to już poprostu niczego nie potrzebuje:)
Z taką myślą też zakupiłam Olejek do kąpieli firmy Bielenda z naturalnym afrodyzjakiem JOHIMBINA oraz piżmo i jaśmin.

Opis produktu na opakowaniu:

Rozpieść ciało i uwolnij zmysły kąpielą w niezwykłym olejku miłości. Pobudzający kolor i wyrafinowany zapach orzeźwia, dodaje energii, przywraca siły witalne, pobudza mikrokrążenie krwi, rozgrzewa emocjonalnie i dodaje pewności siebie. Kąpiel w olejku afrodyzjak wprowadzi Cię w romantyczny nastrój. 
Innowacyjna formuła olejku oraz bogactwo składników aktywnych delikatnie natłuszcza, nawilża i wygładza skórę, przywraca jej niezwykłą miękkość i jedwabistość – ciało emanuje świeżością, namiętnością i erotyzmem. Zapach długo utrzymuje się na skórze. Zawiera naturalny afrodyzjak Johimbina.

Skład: Aqua (Water ), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Glycerin, Parfum (Fragrance ), Corynanthe Yohimbe Bark Extract, Polysorbate-20, Citric Acid, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Linalool, Cl 17200 (Acid Red 33).



Olejek ma fantastyczny zapach, który działa na mnie relaksujaco- co za pewne pomaga w  wprowadzeniu do romantycznego nastroju obiecywanego przez producenta ;)
Podoba mi sie konsystencja produktu, która jest dość gęsta dzięki czemu jest to produkt wydajny.
Jesli chodzi o działanie myjace, to uważam ze jest takie jak każdego produktu przeznaczonego do tego celu. Natomiast działanie nawilzajace, które ma wyglądzic i nawilżać nasza skore- dla mnie nie jest wystarczające i musze użyć po kąpieli produktu nawilzajacego do ciała aczkolwiek nie jest tak ze nie posiada go w ogóle . Z pewnescia nawilzajace działanie olejku bedzie wystarczające dla osób które nie przepadają za balsamami i ciężkimi maslami oraz uczuciem " tłustej i śliskiej" skory. 

Podsumowując:
Produkt bardzo fajny, który spełnił moje oczekiwania- no moze oprócz jednego : zbyt małego nawilzenia, czego oczywiście sie nie spodziewałam :)
Olejek z pewnością zakupie raz jeszcze:) ocena 4'99/5 ;)

Pozdrawiam
-marigold-

1 komentarz:

  1. uwielbiam tez ten olejek glownie ze wzgledu na zapach wlasnie :D

    OdpowiedzUsuń