piątek, 2 maja 2014

Nowosci w mojej kosmetyczce-czyli na ratunek mojej cerze :)

Po okresie zimowym, czuje ze moja cera jest "przemeczona", szara i pozbawiona blasku. Oczywiscie zdaje sobie sprawe z tego ze jest to tez wina nieprzespanych nocy (chociaz jest juz coraz lepiej :) ) oraz burzy hormonów ktora aktualnie trwa :)
Dlatego w ostatnim czasie wieksza uwage skupiam własnie na pielegnacji twarzy :) Stosuje przerózne maseczki i peelingi aby w koncu znalesc ten numer jeden.Ostatnio jednak natrafilam na filmik na YT poswiecony serum do twarzy z 15 procentowa zawartoscia witaminy C - FLAVO FORTE ktore wlasnie ma na celu rozjasnic nasza cere i nadac jej blask oraz walczyc z pierwszymi zmarszczkami.postanowilam spróbowac i zamowilam ten "ELIKSIR MŁODOŚCI" ktory ma zdzialac cuda ;) Wlasnie dzisiaj dotarło:)



Przegladajac stronke apteki w której zakupiłam powyższe serum, skusilam sie na podklad z Dr Ireny Eris, który jest rozswietlajace (czyli cos dla mnie) i byla wyprzedaz za polowe ceny :) Nie jestem przekonana tylko co do koloru ale mam nadzieje ze bedzie ok :)



A wiec teraz pozostaje mi tylko wypróbowac te cudenka :)
Dobranoc:*
---Marigoldpl---

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz