środa, 28 maja 2014

Biedronka & Rossman

Będąc na zakupach udało mi sie trafić na fajne kosmetyki w fajnych cenach i ofertach.
Kiedy byłam w Rossmanie zakupiłam masło do ciała z Bielendy w fajnej cenie (8,99zl) oraz w fajnej ofercie ponieważ dostałam gratis w postaci serum antycellulitowi także z tej firmy. Nie byl to przypadek ze trafiłam na taka ofertę ;) był to tak zwany zakup kontrolowany ;) po wcześniejszym przejrzeniu magazynu Skarb wydawanego przez Rossman, natrafilam na informacje o takiej właśnie ofercie :)
Oferta trwa od 23.05 do 8.06!

W Biedronce podczas zakupów trafiłam na mój ulubiony peeling do stop firmy bebeauty z naturalnym pumeksem za 2,99zl
Oraz żel peelingujacy do twarzy, rownież z tej samej firmy za ok. 5zl 
Udało mi sie rownież kupic coś dla moich dzieciaczków ;) chociaż powiedziałbym ze to zakup raczej dla mamy aby ułatwić życie ;)
Sa to chusteczki nawilzajace z Dada, w czteropaku oraz gratis pojemnik na te chusteczki zapobiegające wysuszaniu im:)

I tyle :) zakupy uważam za udane :) 
Pozdrawiam!
-Marigold-

2 komentarze:

  1. Nie widziałam tego peelingu do stóp. Będę musiała się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest od niedawna bo ja tez dłogo sie za nim rozgladalam :)

      Usuń