sobota, 22 czerwca 2013

Uwielbiam GRATISy ... Chyba jak każda kobieta

Hej:) Będąc w sklepie i mając chwilke czasu postanowiłam zerknac na regal z magazynami- chociaż ostatnio w ogóle ich nie kupuje( nie mam czasu na ich czytanie) to czasami lubię sobie zobaczyć czy jest coś ciekawego.A prawdę powiedziawszy zajrzeć czy są jakieś ciekawe dodatki.Od dłuższego czasu nie było nic co mogłoby mnie zaciekawic aż do dzisiaj.W lipcowym GLAMOUR są ciekawe dodatki z firmy MODEL CO, kosmetyki kolorowe- a co najciekawsze gazeta kosztuje tylko 1£! A więc się skusilam:) Do wyboru był: tusz do rzes,2 kolory blyszczykow do ust, konturowka do ust oraz kredka do oczu. Najbardziej zależało mi na tuszu lub blyszczyku, niestety w sklepie w którym akurat robiłam zakupy dostępne były tylko gazety z kredka do oczu- z braku laku...zdecydowałam się i zakupilam to co bylo:) jednak łatwo się nie poddaje i przy okazji tankowania samochodu na stacji zaopatrzylam się w wersje z blyszczykiem:) jeśli mi się uda to zakupie rownież z pozostałymi dodatkami:) wydaje mi się ze to naprawdę dobra okazja:)


Dodatkowo po przegladaniu gazety znalazłam dwa całkiem fajne dodatki-próbki:) jednym z nich jest szampon z L'oreal a drugim krem BB z Garnier. W każdym razie z chęcią wyprobuje oba:)



A Wy lubicie takie dodatki w gazetach? Mialyscie już kosmetyki z tej firmy? Buziaki:*
Marigoldpl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz