niedziela, 9 czerwca 2013

Czerwcowy GLOSSY BOX

Jest! Przyszedł wczoraj! Tajemnicze pudełeczko które sprawia że co miesiąc dobieram się do niego jak mała dziewczynka do prezentu od mikołaja:)
Tym razem mogę powiedzieć że jestem zadowolona:) Produkty które znalazły się w środku,pozytywnie mnie zaskoczyły:)
A oto i one:
Pudełeczko GLOSSY BOX które prezentuje się całkiem fajnie,jak dla mnie:)
Wrażenie zrobiła na mnie ilość  pełnowymiarowych produktów:)
WSZYSTKIE SA PEŁNOWYMIAROWE!!

Pełnowymiarowy lakier do paznokci firmy "Me Me Me"
 mój w kolorze 57 Elegant,cena  5 Funtów

Następny pełnowymiarowy produkt to organiczna
Odżywka do włosów firmy "ORGANIC SURGE"
cena 5 Funtów

I następny pełnowymiarowy produkt: tusz do rzęs firmy "GOSH"  Growth Mascara,jest to tusz wspomajający wzrost rzęs,bez perfum i parabenów-całkiem ciekawy produkt:) cena 8.50 Funta

100% naturalny Balsam do ust firmy "FIGS&ROUGE"
oczywiście w wersji pełnowymiarowej:)cena 5Funtów

Krem do rąk i panokci firmy" MONU PROFESSIONAL SKINCARE",cieszy mnie ten produkt ponieważ moje dłonie są ostatnio bardzo przesuszone więc będę miałą okazje spróbować czegos co wydaje się być dobre:)
 Pełnowymiarowa tubka:)Cana 10.5 Funta

Takie pudełeczka to ja mogę odbierać co miesiąc:)
Buzki:*

2 komentarze:

  1. Widzę, że tym razem to się faktycznie postarali z zawartością pudełka.:) Jestem ciekawa tej odżywki do włosów oraz balsamu do ust.:) Ja czekam na swojego polskiego, czerwcowego Glossybox'a.;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to prawda postarali sie:)Daj znac co Ty znalazłaś w swoim pudełeczku.Pozdrawaim:)

    OdpowiedzUsuń