sobota, 2 lutego 2013

Po długiej nieobecności,powrót z wspaniała nowinka:)

Witam Was bardzo serdecznie po długiej przerwie:) Ostatnio bardzo dużo się u Nas dzieje.Na miesiąc czasu byli u Nas moi Teściowie a więc kompletnie nie miałam głowy do komputera i pisania:)A po za tym ostatnio tez byłam bardzo zmęczona,na szczęście wszystko wróciło do normy. Olcio rośnie jak na drożdżach i potrzebuje więcej uwagi:) Wszędzie Go pełno:)A jeszcze wracając do mojego zmęczenia to oczywiście był tego powód:)Osoby które oglądają mój kanał na YT już wiedzą że Nasza rodzinka Nam się powiększy:) Otóż spodziewamy się kolejnego Skarbusia )Jeszcze nie wiemy czy Olcio będzie miał siostrzyczkę czy braciszka ale na pewno będzie miał rodzeństwo. Jesteśmy na prawdę bardzo szczęśliwi. Dowiedzieliśmy się o tym dokładnie dzień po pierwszych urodzinkach Olivierka:)



Nasze następne Szczęście:)
A więc to tyle jeśli chodzi o ten post:) Postaram się częściej zaglądać, ale niestety brak czasu uniemożliwia mi te częste wizyty:)))Pozdrowionka i buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz