poniedziałek, 10 grudnia 2012

Wielkie przygotowania...czyli pierniczkowo:)

Pamiętam moment gdy dowiedziałam się że jestem w ciąży i moja wyobraźnia ruszyła pełną parą.Już planowałam jak będą wyglądały rożne chwile w naszym życiu: spacery,wspólne zabawy,wygłupianie się w pościeli,dmuchanie baniek,malowanie pisanek i oczywiście robienie pierników!!!
I nadszedł ten dzień: pierwsze pierniczki z moim kochanym Synusiem:)Co prawda Olcio jest jeszcze troszkę za Mały ale i On i ja mieliśmy wielką frajdę!No i oczywiście mężuś który mógł uwiecznić te chwile:)
I ruszyliśmy ja i mój Mały pomocnik:)

Skupiony aby wszystko dobrze wyszło...

Jeszcze tylko wybór odpowiedniego kształtu...

...i prawie gotowe:)

Jeszcze tylko Mamusi trzeba pokazać jak to się robi:)

Próba mąki...hmm trochę jakby bez smaku:)

:)

ja też chcę!

Tak, pierwsze pierniczki za Nami.Czekają w puszce na przedświąteczne malowanie:)A jak to wygląda u Was?Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. Ja właśnie upiekłam i udekorowałam pierniczki :) Udało mi się w czasie snu naszej królewny. Dobrze że ona taka kochana i spokojna jest :)
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej ogladalam na you tube filmiki o wozkach i znalazlam cos takiego:
    http://www.ebay.co.uk/itm/My-Buggy-Buddy-Cup-Bottle-Holder-Quinny-Jane-more-/321052530636?pt=UK_Baby_BabyTravel_Pushchairs_GL&hash=item4ac038d7cc

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ja uzywalam dla mojej coreczki taki wozek i byl dla mnie wygodny
    http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-IN-BOX-GRACO-MOSAIC-TRAVEL-SYSTEM-IN-CHILLI-SPORT-WITH-CAR-SEAT-/110886825340?pt=UK_Baby_BabyTravel_Pushchairs_GL&hash=item19d15ead7c

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Oli już duży. Szkoda, że nie piszesz nic nowego. Dobrze, że przynajmniej na You-Tubie jestę, hehe ;-) pozdrawiam i zapraszam do mnie. Na you-tubie jestem jako monkaw4 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a no dzieciaczki rosną:) Wiem że troszkę zaniedbuję bloga no ale cóż trochę brak czasu i zmęczenie też daję popalić:)Co do Twojego Vloga to zaglądam jak tylko mogę:) Widzę że z filmiku na filmik coraz bardziej się rozkręcasz:)Pozdrowionka:*

      Usuń