poniedziałek, 25 lutego 2013

Ciąża w UK i Gratisy dla przyszłej Mamusi:)

Witam Was serdecznie:) Pomyślałam że pokaże Wam nieco fajnych "przywilejów" jakie spotykają przyszłe Mamusie w UK.Są to paczki które dostaje się w ciągu całego okresu ciązy:)Sa w nich bardzo fejne próbki produktóe dla mamy jak i dziudziusia które można sobie wypróbować zanim zdecydujemy się na pełno wymiarowy produkt:) Ja na razie dostałam dwie paczuszki: jedna z firmy BOUNTY + folder powitalny tej samej firmy w której też jest troszeczkę próbek oraz drugą z firmy EMMA'S DIARY.
Folder powitalny firmy BOUNTY który przeważnie zawiera ulotki
ale też są próbki produktów dla przyszłej Mamy i dzidziusia:)
A tak wygląda paczka z przeważającą ilością próbek...

...tutaj zawartość(nie wstawiałam zdjęć ulotek )

Oraz magazyny i kupony zniżkowe :)

Tak wygląda gazetka  drugiej firmy oraz formularze które po wypełnieniu i oddaniu do ARGOS-u lub BOOTS-a otrzymamy paczkę,niestety skasowały mi się fotki zawartości paczki ale zapraszam na mój kanał YT i tam dokladnie przedstawiam jej zawartość :)



Teraz pozostaje mi już czekać na nastepne paczuszki:)Pozdrawiam:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz