niedziela, 28 października 2012

Zadbane dłonie czyli wizytówka każdej kobiety.

W Naszym życiu jest mnóstwo sytuacji, w których Nasze dłonie są widoczne jako pierwsze.Teraz kiedy pogoda jest jesienna,a czasami nawet czujemy już zimowe przymrozki, szczególnie powinnyśmy zadbać o to aby nasze dłonie były traktowane przez Nas wyjątkowo i abyśmy poświęcały im więcej czasu niż w wiosennych czy letnich miesiącach.Najlepiej o Nasze dłonie zadba kosmetyczka,jednak nie każda z Nas ma na to czas i pięniądze bądz chce je wykorzystać w inny sposób.Ja właśnie należę do takich osób:)Uważam też że sami możemy bardzo pomóc naszym dłoniom.Jest mnóstwo sposobów na to aby poczuły się one docenione i wyjątkowe:)
Najbardziej nasze dłonie cierpią gdy mają kontakt z detergentami,a więc najlepszym wyjściem jest używanie gumowych rękawiczek podczas sprzątania oraz mycia naczyń.Z tym pierwszym nie mam problemu zawsze gdy sprzątam np. łazienkę zakładam rękawiczki,natomiast jęśli chodzi o mycie naczyć to tu już pojawia się u mnie problem:)-Ja po prostu strasznie nie lubię myć naczyń w rękawicach.Obiecałam sobie że sprawię sobie takie ładne rękawiczki i zmuszę się do tego aby ich używać:)
Pierwszy krok już poczyniłam:)-Kupiłam rękawice:)

Rękawice kupiłam w TK-Maxx za 2,99 funty.
Następnym ważnym elementem aby nasze dłonie ładnie wyglądały to oczywiście nawilżanie:)Z tym akurat nie mam problemu i codziennie zanim położę się spać smaruję sobie dłonie kremem do rąk,który zawsze mam przy łóżku.Po za wieczorną aplikacją kremu staram się kilka razy w ciągu dnia to wykonać i dlatego drugi krem do rąk zawsze noszę w torebce.
Krem na który się zdecydowałam całkiem niedawno to Vaseline który,  poza pielęgnacja
 naszych
dłoni, dodatkowo ma wzmocnić nasze paznokcie.
Krem kupiłam w promocji za 1,60 funta.
Dobrze jest też wykonać raz lub dwa razy peeling Naszych dłoni, aby pozbyć się martwego naskórka oraz aby nasze dłonie, były milsze w dotyku.Ja nie używam żadnych specjalnych kosmetyków do rąk w tym celu.Przy okazji peelingowania mojego ciała, poświęcam chwilkę moim dłonią i kosmetykiem którego używam do ciała,wykonuję krótki peeling moich rąk.

Gdy mam wolny czas(niestety bardzo rzadko:( ) poświęcam moim dłoniom więcej uwagi i robię im 15 min kąpiel z podgrzanej oliwy z oliwek z dodatkiem soku z cytryny oraz czasem dodaję witaminę E.

W internecie można znaleźć mnóstwo przepisów, na takie domowe maseczki i kąpiele dla naszych dłoni które, są na pewno dużo tańsze niż u kosmetyczki:)

Na koniec takich zabiegów należy oczywiście poświęcić chwilkę naszym paznokciom :) Ja staram się zawsze wykonać mały manicure oraz pomalować paznokcie kolorowym lub bezbarwnym lakierem.Przed ciążą brałam tabletki ze skrzypem polnym.
A czy Wy macie jakieś sposoby na walkę z zimową porą która, niekorzystnie wpływa na stan naszych dłoni?
Pozdrawiam:*

1 komentarz:

  1. Świetne te rękawice!:) p.s. bardzo ciekawy blog- podobnie jak kanał na YT, który wczoraj odkryłam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń