wtorek, 23 października 2012

Jestem, jestem....

Oj długo mnie nie było!!!Strasznie:)Ale już jestem:)Wróciłam do pracy, a więc tym samym mam mniej czasu.Jakoś powoli próbuję ogarnąć się i zorganizować, ale czasami ciężko to idzie...

Ale póki co, znalazłam chwilkę a więc postanowiłam coś napisać.Długo zastanawiałam się od czego zacząć,bo jest naprawdę bardzo dużo tematów które krążą po mojej głowie:)Temat pojawił się bardzo spontanicznie...na zakupach:)

Ale do rzeczy-będąc na spacerze z synusiem wstąpiłam do sklepu po małe braki i oczywiście nie mogłam sobie odmówić zajrzenia na alejkę z kosmetykami.A oto produkty które kupiłam w bardzo atrakcyjnych cenach:)
Balsam do ciała Garnier intensywne nawilżenie 7 dni z masłem shea.  Balsam przepięknie pachnie,bardzo ładnie się rozprowadza.Balsam ma  nawilżyć skórę,zmniejszyć szorstkość skóry,zmniejszyć przesuszenie oraz zwiększyć sprężystość skóry.Producent obiecuje że efekty są widoczne już po siedmiu dniach.Cena promocyjna to 1 funt,normalna cena to ok.3 funty.
Skład: Aqua/Water, Petrolatum, Glycerin, Paraffinum Liquidum Mineral Oil, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Elaeis Guineensis Oil / Palm Oil, Benzyl Alcohol, Bifida Ferment Lysate, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Carmober, Glyceryl Stearate, Linalool, Methylparaben, Peg-100 Stearate, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearic Acid, Theobroma Cacao Butter / Cocoa Seed Butter, Tocopherol, Zinc Gluconate, Parfum / Fragrance (FIL B38773/1)

 Po trzech użyciach tego balsamu jestem na razie pozytywnie nastawiona,ale to jeszcze za krótki czas aby oceniać taki produkt.



NIVEA Pielęgnujący żel pod prysznic z perełkami olejku o zapachu Lili Wodnej(obok ten żółty to Sunny Melon).Żel poza myciem ,ma sprawić że nasza skóra stanie się miękka,ma pozostawić uczucie świeżości i nawilżenia skóry.Cena w promocji to 1.25 funta, natomiast normalna jego cena to 2.50 funta.
Water Lily
Skład :Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium Cocoyl Glutamate, Trisodium EDTA, Propylene Glycol, Lactose, Microcrystalline Cellulose, Benzophenone-4, Sodium Sulfate, Phenoxyethanol, Propylparaben, Methylparaben, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, CI 77492, CI 16035.


Sunny Melon

  • Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium Cocoyl Glutamate, Trisodium EDTA, Propylene Glycol, Lactose, Microcrystalline Cellulose, Benzophenone-4, Sodium Sulfate, Phenoxyethanol, Propylparaben, Methylparaben, Benzyl Alcohol, CI 77492, CI 15985

    Żeli pod prysznic jeszcze nie testowałam ponieważ czekają na swoją kolej:)Ale bardzo mnie kuszą swoim zapachem:)Cena takiego żelu (2.50 funta) wydaje mi się dość wysoka,ale oczywiście ostateczną ocenę pozostawię po użyciu:)



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz