wtorek, 14 maja 2013

Badedas...zwykły żel do kąpieli?

Witam Was bardzo gorąco:) Oj długo mnie nie było,a nawet powiedziałabym ze bardzo długo:)Ale jakoś tak wyszło:)Ale nieo tym miało być w tym poście. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kosmetyk,a w zasadzie żel do kąpieli na który pewnie nigdy bym nawet nie spojrzała a choćby dlatego że cena troszkę odstrasza. Jednak że dzięki jednej z Vlogowiczek skusiłam się i ja na ten produkt i stwierdziłam że warto go mieć w domu jesli rzeczywiście działa tak jak opowiada o nim Lindusia z kanału liendoesja :) 
Ja dopiero dzisiaj zakupiłam go w sieci Sainsbury za ok.6 funtów i będę go sprawdzała:)
Jak na razie mogę powiedzieć że płyn ma zieloną ,gęstą konsystencję ddzieki czemu wydaje się mi że będzie wydajny,oraz zapach który kojarzy mi się z dawnymi szamponami ziołowymi,bardzo przyjemny:)
Jeśli mieliście dotyczenia z tym produktem to oczywiście czekam na Wasze opinie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz